浜の宮小学校区を中心とする”おやじ”&おやじまがいの人種が集う場所。
皆さん今年もよろしくお願いします。 25日土曜日は本年最初の定例会です。ご参集ください。 午後7時から ”あーるだー”にて
This entry was posted on 木曜日, 1月 23rd, 2014 at 11:02 PM and is filed under お知らせ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.
Comments are closed.